آخرین اخبار

کمبود تجهیزات و فضای آموزشی و فرسوده بودن فضاهای موجود اصلی ترین مشکل در آموزش و پرورش شادگان / راه حل مشکلات، معلم بومی است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی؛ در ادامه پیگیری‌های مستمر و مجدانه دکتر هاشم خنفری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی و نظر به حساسیت و اهمیتی که ایشان نسبت به رسیدگی و حل مشکلات آموزش و پرورش دارند، جلسات متعددی با وزیر، معاون و مدیران ارشد […]

اشتراک گذاری
28 اردیبهشت 1404
21 بازدید
کد مطلب : 438

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی؛ در ادامه پیگیری‌های مستمر و مجدانه دکتر هاشم خنفری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی و نظر به حساسیت و اهمیتی که ایشان نسبت به رسیدگی و حل مشکلات آموزش و پرورش دارند، جلسات متعددی با وزیر، معاون و مدیران ارشد حوزه تعلیم و تربیت در راستای پیگیری مطالبات و حل مشکلات مدارس حوزه انتخابیه از قبیل تجهیزات، سیستم های سرمایشی، فضای آموزشی و امکانات ورزشی برگزار گردید.

خبر خوش برای معلمان نهضت سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی

با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط دکتر هاشم خنفری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در خصوص مربیان پیش دبستانی و یا معلمانی که سابقه تدریس در نهضت دارند و واجد شرایط هستند، تصریح کرد؛ مربیان پیش دبستانی بر اساس امتیاز و نیاز جذب خواهند شد و دیگر مربیان با مساعدت وزارتخانه و با استفاده از ظرفیت مجلس برای سال آینده جذب آموزش وپرورش می شوند، همچنین با پیگیری های صورت گرفته و قول مساعد وزیر آموزش و پرورش بررسی مدارک، سوابق و شرایط مربیان و معلمان نهضتی در آبان ماه اتمام می شود و تا قبل از پایان سال مشکل اکثر نهضتی ها و مربیان پیش دبستانی حل خواهد شد.

پایان استخدام غیر بومی ها در آموزش و پرورش شادگان

نماینده مردم شادگان در این نشست نیز با اشاره به اینکه راه حل مشکلات، معلم بومی است عنوان کرد: به کارگیری و استخدام معلمانی خارج از استان که با چراغ سبز برخی از مسئولین شهرستان، محل سکونت آنان را خلاف واقع در محله ها و روستاهای شادگان تایید نموده اند و از سهمیه بومی شهرستان استفاده کردند، موجب تضییع حق جوانان بومی و متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش شده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه معلمان غیر بومی به این نیت وارد آموزش و پرورش می شوند تا در سال‌های بعد به محل مورد نظر و شهر خودشان منتقل شوند، افزود: از وزیر آموزش و پرورش لغو استخدام هفت نفر غیر بومی که از سهمیه شادگان استفاده کردند، همچنین جذب افراد علیٰ البدل را خواستار شدم که وزیر در این خصوص قول مساعد دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *